Zpět do obchodu

Registrace

Bamboolik RUČNÍK NA OBLIČEJ

Perfektní parťák k biobavlněným odličovacím tamponkům, ideální doplněk k vaší pleťové péči.

75 Kč

Bamboolik RUČNÍK NA OBLIČEJ

Kód: 1371

Detailní popis produktu

Čistíte svoji pleť tzv. na mokro? Pak ji potřebujete do něčeho utřít :-) Náš ručník z bambusového froté je k tomu jako stvořený:

  • Ideální rozměr pro jeden průměrný obličej (30 x 30 cm)
  • Velice příjemný materiál, skvělý i pro citlivou pokožku

Proč potřebuji extra ručník na obličej?

  • Protože vám za to vaše pleť poděkuje. Ať chcete nebo ne, v ručníku se usazují bakterie. Takže používat na obličej tentýž ručník, do kterého si utíráte tělo či ještě hůř, ruce, není nejvhodnější. Pro pleť je lepší mít ručník vyhrazený speciálně na obličej. A často jej měnit.

Velikost: 30 x 30 cm.

Varianta: přírodní 

Složení: 90 % bambusová viskóza, 10 % polyester

Čistíte svoji pleť tzv. na mokro? Pak ji potřebujete do něčeho utřít :-) Náš ručník z bambusového froté je k tomu jako stvořený:

  • Ideální rozměr pro jeden průměrný obličej (30 x 30 cm)
  • Velice příjemný materiál, skvělý i pro citlivou pokožku

Proč potřebuji extra ručník na obličej?

  • Protože vám za to vaše pleť poděkuje. Ať chcete nebo ne, v ručníku se usazují bakterie. Takže používat na obličej tentýž ručník, do kterého si utíráte tělo či ještě hůř, ruce, není nejvhodnější. Pro pleť je lepší mít ručník vyhrazený speciálně na obličej. A často jej měnit.

Velikost: 30 x 30 cm.

Varianta: přírodní 

Složení: 90 % bambusová viskóza, 10 % polyester

Jméno značky: Bamboolik
Kategorie: Hýčkáme tělíčko
Dostupnost: Skladem (2 ks)
75 Kč

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Společnost Bamboolik s. r. o. je český výrobce moderních plen, textilních potřeb pro děti a bambusového oblečení pro děti i dospělé.

Našimi klíčovými slovy jsou ZÁKAZNÍK, KVALITA, ODPOVĚDNOST.

 

Zákazník je důvodem naší existence. Veškeré aktivity proto směřujeme k jeho spokojenosti. Usilujeme o co nejvyšší komfort v užívání našich produktů, co nejlepší servis (nutný především v oblasti zdravého přebalování), vysokou estetickou hodnotu a trvanlivost našich produktů. Součástí našeho servisu je poradenství, aby užívání našich produktů bylo pro zákazníka co nejjednodušší a zároveň aby neutratil více, než je nutné.

Zákazníkovi – ať jde o velkoobchodního partnera, koncového zákazníka-rodiče nebo uživatele našich produktů – často dítě – pečlivě nasloucháme a vycházíme maximálně vstříc. Základem je pro nás oboustranná důvěra.

Kvalita znamená důraz na nejvyšší možnou jakost materiálů i ušití, a nejen to. Usilujeme o maximální užitnost našich produktů, jak v pohodlí a jednoduchosti používání, tak v jejich odolnosti a trvanlivosti. Za tím účelem své výrobky neustále prověřujeme a pracujeme na jejich zlepšování v oblasti materiálů i střihů a provedení. Důležitým prvkem kvality je pro nás estetika, všechny naše produkty proto musí být krásné.

Odpovědnost znamená podíl na tvorbě prostředí, v němž žijeme a podnikáme. Součástí našeho poslání je péče o životní prostředí výrobou produktů, které jsou k němu šetrné, a snaha o ekologičnost celého našeho podnikání, i zájem o ostatní aspekty našeho okolí.

Pro zlepšování podnikatelského prostředí budujeme dlouhodobé partnerské vztahy s dodavateli i zákazníky založené na důvěře a otevřené komunikaci. Usilujeme o rekonvalescenci českého textilního průmyslu tím, že maximum výroby – počínaje již výrobou vstupních materiálů – provádíme lokálně. Společně s českými dodavateli upravujeme a vyvíjíme jejich stávající produkty a výrobní možnosti tak, aby výsledný produkt dosahoval parametrů a kvality nutných pro naše výrobky.

Abychom přispěli ke zlepšení našeho občanského prostředí, zapojujeme se aktivně do dění kolem nás, především formou propagace a informačních kampaní v oblasti zdravé péče o dítě a ekologického smýšlení. Současně pomáháme znevýhodněným skupinám občanů. V rámci svých možností pomáháme organizacím, které pečují o nejpotřebnější. Tam, kde to je možné, má naše zapojení formu „pomůžeme, abyste si pomohli sami“. Hlavní součástí této strategie je výroba části produkce v chráněných dílnách, kterým tak pomáháme stát se konkurenceschopným dodavatelem. Rovněž při rozšiřování týmu upřednostňujeme příslušníky skupin znevýhodněných na trhu práce.